Jesteś tutaj
Strona głównaO SYSTEMIEDla kandydataZarządzanie aplikacjami

Zarządzanie aplikacjami

Czy miałeś kiedykolwiek wrażenie, że pracodawcy nie przeglądają w ogóle aplikacji? Od teraz już nigdy nie będziesz myśleć w ten sposób. Aplikując bezpośrednio przez nasz portal otrzymasz dostęp do historii wysyłanych aplikacji, a także będziesz mógł sprawdzić w każdej chwili, na jakim etapie jest analiza Twoich dokumentów. Specjalny system powiadomień poinformuje Cię, czy aplikacja została rozpatrzona, a także - jaki jest efekt tej analizy (aplikacja odrzucona, pozytywnie rozpatrzona, przesłana na dalszy etap itp.).


Najważniejsze funkcjonalności:

  • Możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest proces rekrutacyjny
  • Historia złożonych aplikacji.

Korzyści z internetowej rekrutacji pracowników:

  • dostęp do systemu niezależnie od miejsca w którym się znajdujesz,
  • łatwe i szybkie dodawanie ofert,
  • dopasowanie kandydatów do wymagań na dane stanowisko,
  • zarządzanie aplikacjami w jednym miejscu,
  • tworzenie rozbudowanego i wiarygodnego dla pracodawcy profilu kandydata.

Jak działa system rekrutacji E-kandydat

E-Kandydat to innowacyjny system rekrutacji online dla pracodawców i pracowników. Umożliwia proste i kompleksowe zarządzanie całym procesem rekrutacji.
Innowacyjność narzędzia polega na możliwości dopasowania kandydatów do ofert, biorąc pod uwagę ich realne, a nie tylko deklarowane, umiejętności językowe oraz analizując wyniki testów preferencji zawodowych i osobowościowych.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 8.1